Babydanoutlet.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Baby Dan outlet inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder babydanoutlet.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering ved fejl og mangler
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Baby Dan A/S
Tlf. 86 95 11 55
Email: outlet@babydan.dk

Varereturnering foregår til 

Baby Dan A/S
Mosegårdsvej 5
8670 Låsby

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering af varer med fejl/mangler kan ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Oplys navn og ordre-/fakturanummer.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og babydanoutlet.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Fortrydelsesret
Du har ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage efter varemodtagelse. Har du fortrudt dit køb, skal du benytte dig af Baby Dans fortrydelsesformular. Læs mere om fortrydelsesret og varereturnering ved fortrydelse.

Klagebehandling
Har du noget at udsætte på samhandlen med babydanoutlet.dk, så send en mail til outlet@babydan.dk. Så kigger vi på sagen og prøver at løse den. Er der uenighed om sagens løsning, har du mulighed for at kontakte Forbrugerklagenævnet. Du kan læse om dine rettigheder ved køb, fortrydelse, reklamation og returnering af varer på Forbrugerklagenævnets website. De giver gode råd, informerer forbrugere om rettigheder og pligter ved køb samt tager sig af klager, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet. Du kan også kontakte dem på: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Mail: kfst@kfst.dk. T 4171 5000. EAN: 5798000018006.